Avatar billede HeadhunterZarp Nybegynder
01. oktober 2012 - 09:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

outlook finder ikke adresser / personer automtisk

Jeg har "fået" outlook 2010 og itmanden tog en kopi af mine kontaktpersoner (dem jeg har skrevet med gemmen år) og derfor normalt starter med at finde personer så snart jeg skriver det første bogstav i Til-linien, det sker ikke mere men jeg kan se alle personer i adressekartoteket (men det tager jo tid at sende alle mail gennem adressekartoteket). Ved du hvadjeg skal gøre? Henrik
Avatar billede tlaursen Nybegynder
01. oktober 2012 - 10:06 #1
I Outlook 2010 > Filer > Kontoindstillinger > Kontoindstillinger > Adressekartoteker > Ny > Yderligere adressekartoteker > Outlook Adressekartotek > Næste > Udfør.
De sidste 2 punkter er jeg lidt i tvivl om, da man kun kan have et tilknyttet)
Avatar billede HeadhunterZarp Nybegynder
01. oktober 2012 - 10:25 #2
Den vil ikke Larsen. Først havde den 2 og ville kun akseptere eet kartotek (outlook og mobile!!), jeg fjerne mobile. Alle personerne er der stadig i adresse kartoteket, men de vil ikke "frem". Jeg kan jo finde dem via kartoteket med søg og så sætte dem ind i til cc bcc, men vanen er jo at de popper op. mvh
Henrik
Avatar billede tlaursen Nybegynder
01. oktober 2012 - 10:45 #3
OK det er Autocomplete funktionen du mangler.

Det ligger i en fil der ender på .nk2

Jeg har fundet denne artikkel der beskriver hvordan man kopiere denne liste.
http://office.microsoft.com/en-us/outlook-help/copy-autocomplete-name-list-to-another-computer-HA001139451.aspx
Avatar billede HeadhunterZarp Nybegynder
12. oktober 2012 - 14:21 #4
jeg kan se at det er det rigtige, men tør ikke selv - så jeg venter på at it manden kommer forbi. men takker
Avatar billede HeadhunterZarp Nybegynder
31. oktober 2012 - 07:08 #5
Jeg har måtte rette henvendelse til Microsoft som har oprettet en sag på sagen. "det virker" på den en profil på min pc (den private), men ikke på erhvervsprofilen. Den gemmer heller ikke nytástede, kun kort tid!!! Jeg kommer retur efter af Microsoft har set på sagen.
Avatar billede HeadhunterZarp Nybegynder
15. november 2012 - 08:07 #6
Det endte med at Microsoft over 2 omgange overtog maskinen og vi fik sammen slette gl profil,og oprettet en ny magen til og flyttet rundt på nogle "navne/adresse mapper). Nu gemmen den nye som er tastet, de gamle skal findes een gang i de gamle kartoteker, og så virker de jo også fremadrettet. Tak for forslag.