Avatar billede escape4ever Novice
29. september 2012 - 18:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Driver Problemer, 3 forskelige fejl

hey

jeg har lige lagt et nyt styrestem på min com.
har installere driverne til den.
men har problemer med 3 drivere der står der er fejl ved i enhedshåndteringen

Bluetooth Module skriver
Windows has stopped this device because it has reported problems. (Code 43)

Det samme gør Intel(R) HD Graphics 3000

Standard VGA Graphics Adapter skriver
This device cannot start. (Code 10)

hra prøvet at installere driverne flere gange både fra den officele side og fra asus hjemmeside uden held

nogle få gange installere den Intel HD Graphics uden fejl, bagefter siger update der er en opdatering til det
når jeg installere den går den over og fejler igen.

håber virkelig i kan hjælpe

styresystemet er Windows 7 Ultimate, 64 Bit
computeren er en Asus K53SM
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2012 - 08:11 #1
det kunne være en manglende chipset driver til dit graffikkort der er synderen

hent slimdrivers og lad dig registrere - den er gratis
opdater alle dine drivere

der kan godt være mange

når du er færdig laver du et backup af dem og lægger på andet medie ok

http://www.driverupdate.net/

http://download.cnet.com/SlimDrivers-Free/3000-18513_4-75279940.html?part=dl-0http://download.cnet.com/SlimDrivers-Free/3000-18513_4-75279940.html?part=dl-0

m.v.h
Avatar billede escape4ever Novice
30. september 2012 - 21:05 #2
har prøvet at installere det og hente alle driverne men den siger stadig de fejl.
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2012 - 07:30 #3
så fjern dem fra systemet og prøv så

fjern graffikkort driver og genstart
nu står den i standard graffik mode med stort billede
rens makinen med ccleaner eller andet rense program
geninstaler driveren til graffikkortet

se på denne side under 64 bit

http://support.asus.com/download.aspx?SLanguage=en&p=3&m=K53SM&hashedid=yxvyMGQxXLml3Auj

Version  V9.2.0.1015

prøv først det

eller sgår vi lige en tand videre inden vi fejlmelder den via RMA hvor du har købt den - det er en mulighed at graffikkortet er i udu

m.v.h
Avatar billede escape4ever Novice
08. oktober 2012 - 11:01 #4
det virkede heller ikke.
men fandt ud af det var en fejl i den version af windows jeg havde installeret, alle de drivere jeg havde hentede virkede da jeg installere en anden udgave.

så tak fordi prøvede at hjælpe
tager selv over herfra :)