Avatar billede ckala Nybegynder
27. september 2012 - 13:30 Der er 1 kommentar

Ændring af ét ord ændres flere steder.

Hej alle eksperter

Jeg sidder og roder med adskillige templates i word, som skal være nemme at bruge fremover.

Mit ønske er at man kan indtaste forskellige informationer på den første side, såsom virksomhedsnavn, datoer osv. og at de så opdateres på udvalgte steder i resten af dokumentet. Dvs. har man tastet virksomhedsnavn på side 1, opdateres navnet på de efterfølgende sider.

Det bør i grunden ikke være så svært, men det volder mig altså problemer.

I øvrigt benytter jeg Word 2011 til mac.

Tak for hjælpen!
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
27. september 2012 - 15:11 #1
Jeg ved ikke lige om det er den løsning du leder efter, men en måde jeg har løst det på er at lave et Excel ark med de ønskede informationer og derefter lavet brevfletning i Word.