Avatar billede dryndte Nybegynder
21. september 2012 - 13:13 Der er 3 kommentarer

Driver

Hej jeg har købt mig en asus n76v, men vil have installeret windows 7 pro. Så jeg vil høre hvor jeg kunne hente driverne, til computeren bagefter?
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. september 2012 - 13:20 #1
Avatar billede dryndte Nybegynder
21. september 2012 - 13:45 #2
har været der inde, men kunne ikke rigtig, finde nogle driver?
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. september 2012 - 14:17 #3
Men det er bare at klikke på mit link og derinde vælge hvilken model, så kommer du til driverne. Desuden har du sikkert fået en CD med, med drivere. Hvilket styresystem har du på nu?