Avatar billede Slettet bruger
21. september 2012 - 11:26 Der er 5 kommentarer

PHP-programmør søges

PHP-programmør søges med godt kendskab til wordpress i Hovedstadsområdet
Avatar billede tobrukDk Novice
21. september 2012 - 11:31 #1
Forklare noget mere omkring det?
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2012 - 12:07 #2
Ja vil også gerne have noget mere information.
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2012 - 14:14 #3
Det er en en freelance opgave, der kan gå hen og blive fast arbejde.

Vi vil gerne have lavet nogen plugins til Wordpress til forskellige funktioner, f.eks. noget der ligner "Artikler fra Bolignyt" fra forsiden på boliga.dk, og en formular ala denne:

http://nytaspekt.dk/annoncer/indtast-rubrikannonce2

... bare med flere funktioner, blandt andet mulighed for upload af billeder.

Der kan komme meget mere til, og det kan være at det hele skal laves som et nyt CMS, eller over i Drupal med dedikeret server, hvis projektet bliver stort.
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2012 - 08:57 #4
Okay, har du en mail man kan skrive til jer på, jeg er ikke selv PHP programmør, men har et godt samarbejde med en, han kan helt sikkert varetage en opgave som denne.
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2012 - 09:50 #5
Mailadressen er:
morten.spindler@webspeed.dk