Avatar billede efbe100 Nybegynder
20. september 2012 - 09:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Script til SMS via gateway

Hej,

Er der nogen som kunne være interesseret i en lille betalbar opgave ?

Jeg skal have lavet et script til min hjemmeside som kan afsende en sms besked. Jeg har en SMS gateway kørende som kan bruges.

1. Der skal indtastes et "fra" telefonnummer så det for SMS modtager ser ud som om SMS´en kommer fra dette nummer.

2. SMS´en skal indeholde en fast defineret tekst

3. Der skal være et "til" telefonnummer" som SMS´en skal sendes til.

4. Der skal måske være en form for CAPTCHA så jeg er sikker på at det kun er personer der benytter funktionen.

Send et svar eller skriv til mig på e-mail: tjm@multi-it.dk

Mvh - Thue
Avatar billede olebole Juniormester
20. september 2012 - 13:36 #1
<ole>

Du har langt bedre chancer for hjælp, hvis du opretter spørgsmålet i den rette kategori. Du bør lukke denne tråd ved at lægge et svar og acceptere det - hvorefter du kan åbne en tilsvarende under 'Opgaver'  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede efbe100 Nybegynder
20. september 2012 - 13:56 #2
Spørgsmålet flyttes til ´opgaver´ som Ole foreslår.

Tak.

Mvh - Thue