Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
15. september 2012 - 10:29 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Flytte e-mail kontoer over til G-Mail.com

Hej, og god lørdag ...

Jeg har e-mail hos min Internet-udbyder TDC + et par andre steder.
(Hotmail, Yahoo ... ... ...)

***

Spørgsmål:

Hvordan får man post fra TDC (og andre steder) overført automatisk
til min G-Mail.com ????

Med Venlig Hilsen
IKKE-Ekspert
Avatar billede 220661 Ekspert
15. september 2012 - 10:44 #1
bruger ikke selv Gmail, men jeg tror du skal denne vej:
http://support.google.com/mail/bin/answer.py?hl=da&answer=21289
Avatar billede 50573433 Nybegynder
15. september 2012 - 10:46 #2
"Hvordan får man post fra TDC (og andre steder) overført automatisk
til min G-Mail.com ????"

Er det fremtidig post eller nuværende post, som bare ligger på andre postservere ???
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
15. september 2012 - 12:06 #3
Det drejer sig om fremtidige e-mails, som jeg vil samle i G-mail.com ...
Avatar billede 50573433 Nybegynder
15. september 2012 - 17:50 #4
Jeg vil foreslå dig at bruge at mailprogram f.eks. Windows Live Mail, hvor du opretter alle dine email adresser, herunder din Gmail-adresse.
I Windows Live Mail har du en funktion, som hedder "Regler for meddelelser".

I "Regler for meddelelser" kan du få programmet skelne mellem om den indkomne mail er til din Gmail eller andre.
Hvis det er til din Gmail, så foretager du dig ikke noget. Alle andre mails kan du omdirigere til området Lagermapper.

Har du problemer, kan du ringe.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
16. september 2012 - 13:58 #5
Tak til jer begge -

smid et svar, begge 2 - For jeg tror jeg vil "eksperimenterer" med begge udgaver ...

Mvh Ikke-Ekspert
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
16. september 2012 - 21:51 #6
Kom hid med et svar, så I kan få jeres velfortjente points ...
Avatar billede 50573433 Nybegynder
16. september 2012 - 21:52 #7
Du er velkommen til at bruge pointene til den anden eller beholde dem selv
Avatar billede leif Seniormester
16. september 2012 - 22:24 #8
Blot en detalje: Jeg regner med du mener gmail.com og ikke G-mail.com

Hvis du har en POP3 konto hos TDC kan du bruger kan du bruge linket fra 220661 (Det burde du kunne hvis du har login osv.)

Yahoo eller andre er anpå hvad de understøtter, jeg har fx. set Yahoo adresser hvor det kun var muligt at logge på deres Web, men også andre hvor det var muligt at bruge fx. samme metode som gmail selv understøtter (POP3, IMAP)

Hotmail er lidt sværere da de vist ikke undersøtter særligt meget andet end via deres Web (Er mange år siden jeg har brugt Hotmail)
Avatar billede 50573433 Nybegynder
16. september 2012 - 22:51 #9
Hov'sa det er selvfølgelig gmail.com.

Velkommen til gmail.com. Hvis du på et tidspunkt vil købe en Android phone, så bruges gmail kontoen også som login.

Der er sindsyg megen plads i en gmail-konto. Min kone, som er sekretær for flere foreninger, har over 11.000 mails liggende på hendes gmail konto. Hun kan nemlig ikke behov for at slette dem.

Peter
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
17. september 2012 - 08:00 #10
Tak igen ...

Det er "Ikke-Ekspert@gmail.com"  ;-)

(  Ja, den adresse findes nu ikke ... ;-)    )
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
18. september 2012 - 18:19 #11
Takker ...
Avatar billede 220661 Ekspert
19. september 2012 - 13:41 #12
Nå fik kun indlæg #3 til #11 på en gang, så har ikke lige fulgt med.
Men jeg håber du har fået styr på det.
Og velbekomme selvfølgelig.