Avatar billede jjbirk Nybegynder
08. september 2012 - 19:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Numbers på ipad

Jeg bruger programmet numbers i min ipad. De kolonner jeg har låst og det data med jeg har lavet i excel det ser ikke ud til jeg får det med over når jeg åbner det på min ipad i numbers.
Ved du hvordan man kan få det med over så det kan bruges på min ipad ??
Avatar billede jjbirk Nybegynder
08. september 2012 - 20:18 #1
Ønsker gerne hjælp så jeg kan bruge det på min ipad.
Ændre det gerne til anden format pdf, doc. eller andet.
Hvis du har et bud på hvordan dette kan gøres høre jeg gerne.
Hvis du skulle have nogle sprøgsmål så skriv endeligt.
Avatar billede jjbirk Nybegynder
09. september 2012 - 21:10 #2
Hmmm kedeligt ingen løsninger.