Avatar billede hekkem Nybegynder
30. august 2012 - 09:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Microsoft Team Manager? Hvordan får man dette program?

Håber der er nogle der kan fortælle mig lidt om Microsoft Team Manager.

Hvordan får man installeret Microsoft Team Manager? Hvilke programmer knytter det sig til? Er det freeware, shareware eller en del af Microsoft Office installationen?

Hvad bruges programmet til?

Jeg har læst denne --> http://support.microsoft.com/kb/160490
men det gør mig ikke just klogere på, hvorledes man får sat det op på sin Computer.

Har prøvet at gennemgå Microsoft Office 2010 professionel installationspakken, men kan ikke finde noget det hedder Microsoft Team Manager.

Nogen der kan fortælle mig lidt mere om det? og hvorledes man får det sat op?
Avatar billede Panen Nybegynder
30. august 2012 - 12:58 #1
Hvad skal du bruge det til? :)
Umiddelbart er det noget software fra midt/slut 90'erne, og helt sikkert et projekt som er udfaset.
Avatar billede hekkem Nybegynder
01. oktober 2012 - 08:54 #2
Det var et gammelt software. Tak for hjælpen