Avatar billede Ceciliegrgr Nybegynder
30. august 2012 - 08:36 Der er 2 kommentarer

Hvor er mit onenote?

Jeg har længe haft Microsoft Office 2007 pakken installeret, men nu når jeg går i gymnasiet bruger mange OneNote til deres mange noter. Dette program kan jeg simpelthen ikke finde på min computer, selvom jeg har Word, Excel, Powerpoint, Outlook osv. installeret. Hvis jeg bare lige søger i Start på one note, sker der ikke andet, end at der står, at det ikke findes i programmer. Hvad kan jeg gøre for at finde det, og skal jeg evt. bare pakke det ud et sted?
Avatar billede Mads Larsen Nybegynder
30. august 2012 - 10:37 #1
Hvis du er heldig, kan du gå ind og redigere din installation.
Hvor du så måske kan vælge OneNote.

http://office.microsoft.com/da-dk/excel-help/installere-eller-fjerne-enkelte-office-programmer-og-komponenter-HA001234067.aspx
Avatar billede Blandy Praktikant
30. august 2012 - 11:47 #2
For at du har onenote i din ofice pakke, skal du have enten følgende versioner af office 2007:

Home and student - Ultimate - Enterprise.

Alle de andre versioner indeholder ikke onenote programmet.