Avatar billede w13 Novice
29. august 2012 - 16:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook glemmer auto-gemte kontakter

Hej Eksperter

Vi har netop genopsat en brugerkonto på en ny computer. Vi bruger de gamle .pst-filer, så alt er som det skal være. Næsten.

De kontaktpersoner, som brugeren selv har oprettet, vises fint, men alle de mailadresser, som hun har skrevet med uden at have oprettet dem som kontakter, vises ikke, når man begynder at skrive deres mailadresser.

Før i tiden ville Outlook jo selv foreslå en person, som man havde skrevet med før, når man begyndte at skrive deres navn eller mailadresse.

Er der nogen mulighed for at hive dén 'adresseliste' ud fra brugerens gamle computer, ligesom vi har gjort med .pst-filerne?

På forhånd tak!

Med venlig hilsen
Tobias
Avatar billede vejmand Juniormester
29. august 2012 - 16:43 #1
Nu fortæller du ikke så meget om hvilke versioner af Outlook det handler om, men disse oplysninger ligger nok i NK2 filen: http://support.microsoft.com/kb/980542/da
Avatar billede w13 Novice
29. august 2012 - 17:56 #2
Tak, jeg kigger på det! :)
(Bruger Outlook 2007.)
Avatar billede w13 Novice
31. august 2012 - 13:15 #3
Det gjorde tricket - smid et svar, så kommer der point din vej! :)
Avatar billede vejmand Juniormester
31. august 2012 - 13:47 #4
Velbekomme, svar kommer her.  :-)