Avatar billede peterpeter Seniormester
28. august 2012 - 14:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Facebook plugin til Joomla 1.5

Kære alle

Har forgæves efterspurgt svar i det officielle Joomla Forum uden held - så nu prøver jeg mine ynglings eksperter ;-)

Jeg anvender 1.5.15 på vores lokale idrætsforenings hjemmeside og alt fungerer fint.

Nu vil foreningen også gerne have en Facebook side - hvilket jeg i princippet godt kan forstå - jeg frygter dog, at nyheder kun vil skrives på FB siden og ikke på vores normale hjemmeside !!!

Findes der en komponent, plugin eller lign. der gør, at hvis man skriver en nyhed ét sted, så bliver den offentliggjort på både din Facebook klub side og på din Joomla side

Håber I forstår mit spørgsmål ;-)

Kan det lade sig gøre ? - Er det overhovedet muligt ??

PS: Jeg er IKKE intereseret i at opgradere hele Joomle hjemmesiden til en 2.x version ;-)

På forhånd tak

/Peter
Avatar billede Himbear Nybegynder
19. september 2012 - 21:38 #1
Man kan godt have en stream af hvad der sker på ens Facebook side. Ligesom jeg har gjort med http://www.holmbladsgulve.dk, men det er vel ikke heeelt det du vil?
Avatar billede peterpeter Seniormester
19. november 2012 - 22:36 #2
Hmm... Måske

Kan du uddybe løsningen lidt - og ligge et svar.

Så lukker jeg.
Avatar billede Himbear Nybegynder
19. november 2012 - 22:41 #3
Tag et kig her ...
https://developers.facebook.com/docs/reference/plugins/like-box/

Der er det forklaret. Sig til hvis det driller.