Avatar billede Slettet bruger
27. august 2012 - 19:47 Der er 1 løsning

Streamning af musik fra NAS til Internetradio

Hej

Jeg har en Synology DS212j Diskstation, hvorpå jeg har alt min musik liggende. I køkkenet har jeg en Internetradio, hvorfra jeg kan høre mit musik streamet fra Diskstationen, eller det vil sige kunne.

Jeg har på en eller andet måde fået unpn slået fra et eller andet sted, for når jeg går ind på internetradioen og søger efter unpn enheder kommer der ikke nogen frem. Fra mine computere kan jeg godt se Diskstationen, og fra min mobil kan jeg godt se radioen. Hvis jeg søger på computere på netværket kommer de også, men ikke min Diskstation. Jeg kører med faste IP adresser på internetradio, computere og Diskstation, men DHCP på min telefon.

Jeg har en låst router, da den er fra mit arbejde, men jeg har fået lavet nogle portforward. Og det virker fint, men jeg er tvivl om det er noget med MAC adresse i routeren.

Ellers tror jeg at der skal ledes i Diskstationen, men jeg har kigget ALLE funktionerne igennem og prøvet at aktivere nogle forskellige ting, men uden held.

Håber i kan komme med nogle forslag, til hvad det kan være.

På forhånd tak

Thingholm
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2012 - 19:52 #1
Nå ingen kunne hjælpe......