Avatar billede Maloulaursen Nybegynder
24. august 2012 - 13:05 Der er 3 kommentarer

Installation af office cd

Hej
Jeg har en pc som har været til rep. og Office 2007 er slettet.
Pcén bruger en ekstern cd-rom drev, som jeg lige har købt. Men cd rom drevet kan ikke læse denne office 2007 cd (som er orginal)
Jeg kan godt læse andre cd rommer på drevet og sætter jeg office i min anden pc, som har drev og office installeret, så starter den også op. Min spørgsmål går på om det kan skyldes at jeg har installert office for mange gange, eller hvad kan være problemet.
Pc en kører windows og office 2007  har tidligere været installeret på den.
venlig hilsen Malou
Avatar billede claes57 Ekspert
24. august 2012 - 13:18 #1
bare drop det - på den anden pc kopiere du hele cd'en over på en usb-stik, og så installerer du derfra.
Avatar billede Maloulaursen Nybegynder
24. august 2012 - 13:24 #2
Ok det prøver jeg - tak
Avatar billede claes57 Ekspert
24. august 2012 - 13:36 #3
det fylder lige over 300mb (home versionen), så det kan være på alle usb'er på 1gb og opefter.