Avatar billede Slettet bruger
22. august 2012 - 14:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Afbryd og Tilføj USB enhed, med en BATCH fil

Hej,

Er det muligt at lave en Batch fil, som automatisk afbryder en USB, enhed, og til føjer den igen efter noget tid ?
22. august 2012 - 14:43 #1
PS: Til hvilket foremål ? Hvilken form for USB enhed ?
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2012 - 15:58 #2
Det er til en USB-lup, hvor der er en knap på, hvor man så trykker på, og så starter, der et program op, som viser billedet fra usb-luppens kamera, men det program der skal gøre det, virker kun, når luppen bliver taget fra, derefter startes programmet op og til sidst skal man så tilslutte usb-luppen igen, derefter virker knappen

Derfor, tænker jeg, er der en mulighed for, at man laver en Batch fil, der gør dette ved startup?:

Altså:
1. afbryder usb-luppen
2. starter programmet op
3. tilslutter usbluppen igen
22. august 2012 - 16:17 #3
[USB-lup] - Hvilken ?
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2012 - 13:18 #4
Lukker, da jeg fik det til at virke på en anden måde, kan bare ikke huske hvordan.