Avatar billede cljeppe Mester
22. august 2012 - 12:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Adressekartotek Windows Live Mail mistet.

Har windows 7 og anvender Windows Live Mail. - Efter brug af Messenger med netkontakt kom jeg ved en fejl til at skrive nedlæg konto (tog det for logout).

Skidt med Messenger, men i min Windows Live Mail er adressekartoteket nu tomt.

Kan det genoprettes. Jeg har backup (kopi af drev) liggende.

Mange hilsener,

Carsten.
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. august 2012 - 12:23 #1
Gendan til før det skete!
Avatar billede cljeppe Mester
22. august 2012 - 12:41 #2
gendannelse hjalp desværre ikke
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. august 2012 - 12:49 #3
Har du set efter i C:drevet brugere dit navn mappen kontaktpersoner?
Avatar billede cljeppe Mester
22. august 2012 - 13:05 #4
Kiggede lige og der ligger en mappe med mit navn, men når jeg åbner den er der tilsyneladende kun den ene? Der er ikke andre adresser.

Hvor ligger mappen med adressekartoteket henne,så jeg kan lægge dem ind igen?
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. august 2012 - 13:31 #5
Prøv C: drev programmer Windows mail Mappen WAB. mit sidste bud!
Avatar billede cljeppe Mester
22. august 2012 - 13:41 #6
Tak for "skuddene", men desværre nej. - jeg kunne ikke få lov at overskrive den igangværende WAB-fil med den fra det eksterne drev.
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. august 2012 - 13:50 #7
Du må så vidt jeg ved ikke have nogle mail programmer åben når du dobbeltklikker på WAB filen.
Avatar billede cljeppe Mester
22. august 2012 - 15:06 #8
ingen ændring, desværre.
Avatar billede cljeppe Mester
06. september 2012 - 09:55 #9
Spørgsmålet kan lukkes.

Efter skriv med Microsoft erfares, at adresse kartoteket lå hos dem, men slettes straks, når deres "live" konto nedlægges.