Avatar billede nemlig Professor
21. august 2012 - 23:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Win-update kører i ring

Hejsa. Jeg anvender Win7, som automatisk opdateres med Windows-opdateringer.
Når jeg lukket pc'en går den i gang med 8 stk. opdateringer - det lykkedes godt nok, men når pc'en tændes næste gang fortsætter den med opdateringen. Når den når 15% stopper opdateringen, og jeg får følgende fejl:

Der opstod en fejl under konfiguration af Windows-opdateringer. Gendanner ændringer.

Herefter genstartes pc'en og og når jeg lukker ned igen, starter det hele forfra med de 8 x opdateringer.....

Nogen forslag til løsning?
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. august 2012 - 23:32 #1
Hej jeg tror jeg har set et lignende problem,gå ind i opdateringerne fjern flueben og prøv med et par af gangen hvis det ikke hjælper så skriv opdateringerne ned og gå til Microsoft og hent dem en af gangen! jeg mener det er en ægtheds validering der hænger..
Avatar billede 220661 Ekspert
22. august 2012 - 00:08 #2
Der kører også en anden tråd om det:
http://www.eksperten.dk/spm/967727#reply_7974767
Jeg er i øvrigt enig i at prøve at tage dem over nogle gange med en genstart af pc mellem installtionerne
Avatar billede nemlig Professor
22. august 2012 - 09:09 #4
Hej og tak for jeres løsningsforslag.
Jeg har nu delt opdateringerne op i 4 portioner ved at fravælge nogle af dem manuelt og på den måde kun updatere 2 af gangen.

Det var løsningen.

Poko1 var først med løsningen. Sender Poko1 et svar.
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. august 2012 - 09:19 #5
Læg selv et svar jeg samler ikke!
Avatar billede nemlig Professor
22. august 2012 - 09:22 #6
Hehe - det gør jeg heller ikke.
Andre der vil have lidt point??
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. august 2012 - 09:28 #7
Så alligevel.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. august 2012 - 15:57 #8
Fint du fik styr på det nemlig