Avatar billede berner5300 Nybegynder
18. august 2012 - 17:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Minecraft server på NAS

Hej

Jeg vi gerne spørge om det kan lade sig gøre om man kan installere en Minecraft server, altså den fra Minecraft hjemmesiden, på en NAS server.

Min NAS server, er denne LG NAS Server:
http://www.lg.com/dk/computerprodukter/nas-network-attached-storage/LG-N1A1DD1.jsp

Håber der er nogen der kan hjælpe mig :)
Avatar billede chalde Seniormester
18. august 2012 - 20:42 #1
Det ser ikke rigtig ud til at der er udviklet hacks, bootstraps eller noget til bare at få en telnet/ssh-forbindelse til den. Så sandsynlighed for at du får java ind på den osv.. er meget usandsynligt.

Hvis du i fremtiden søger en anden NAS, så har flere af Synology's enheder mulighed for at smide Minecraft ind uden de store problemer (kommer som en applikationspakke der skal indlæses).
Avatar billede berner5300 Nybegynder
24. september 2012 - 00:28 #2
Okaay..
Tak skal du have. Du smider bare et svar :)
Avatar billede berner5300 Nybegynder
07. januar 2013 - 09:10 #3
Eftersom du ikke har lagt et svar, og jeg får mail fra Eksperten om dette spørgsmål er åbent, så lægger jeg selv et svar.