Avatar billede mictrolle Nybegynder
17. august 2012 - 11:08 Der er 2 kommentarer

Wordpress - WooCommerce integration i Symplex Theme.

Hej Alle(på eksperten.dk)

Jeg søger en person, som kan integrere WooCommerce på min hjemmeside.

Det drejer sig hovedsageligt om design, men det har jeg rigeligt med idéer til. Jeg kan bare ikke selv "designe" de forskellige koder, som tydeligvis skal ændres for at det bliver en professionel-looking side.

Det tema jeg har købt er "tilpasset" WooCommerce, det hedder Symplex.

Personen må også gerne have kendskab til Multilanguage Site integration. Temaet er også tilpasset WPML-plugin'et.

Send mig gerne en email - eventuelt med referencer til noget du har udviklet eller været del af.

Med venlig hilsen

Michael
Avatar billede lauge Nybegynder
18. august 2012 - 11:51 #1
Hey...

Jeg kan hjælpe...

Du kan læse om min erfaring med WordPress og flere sprog her:
http://www.pixelhuset.dk/wordpress-sprogversionering-mine-erfaringer

Hvis du er interesseret, kan du finde kontakt info på hjemmesiden.

God weekend :-)

Peter Lauge
WordPress Konsulent
Avatar billede lauge Nybegynder
18. august 2012 - 11:54 #2
Sorry - Michael. Jeg så ikke det var det :-)