Avatar billede martin_moth Mester
16. august 2012 - 22:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ændre hvordan kalender vises

Outlook 2007:

Når jeg ser min kalender som view > workweek (eller Day), kan jeg kun se fra fx. kl. 8 til kl 15. Skal jeg se mere skal jeg scrolle.

Hvordan ændrer man "højden" på hver time, så jeg kan se f.eks. fra kl. 06 til kl. 22 UDEN at scrolle, og så må aftalerne bare mases lidt sammen?
Avatar billede teknik Juniormester
16. august 2012 - 23:08 #1
I outlook 2003 er det under

-funktioner, -indstillinger, -kalenderindstillinger

ret start og slut-tid for dage/timer i "kalenderarbejdsuge"

tror det er uændret i 2007 udgaven

mvh :-)
Teknik
Avatar billede teknik Juniormester
16. august 2012 - 23:09 #2
I den engelske udgave som du vist har, så er det noget med

Tools-> Options...-> button Calendar Options...
Avatar billede teknik Juniormester
16. august 2012 - 23:16 #3
Fik lige "læst igen"
...bange for at jeg har spammet dit spørgsmål med et svar som ikke rammer det du egentlig eftersøger.

men at du i stedet har samme problem som beskrives her
http://www.msoutlook.info/question/265

...du får antagelig bedre svar ved at selv at svare,  - tage point hjem - og så lukke her lave et nyt spm.
uden mine "vildledende" indlæg.

- sorry
Avatar billede martin_moth Mester
17. august 2012 - 10:07 #4
Dit link gav svaret - højreklik som vist og vælg 60 min i stedet for 30 min. Du får dine points, selvom første svar ikke ramte :-)