Avatar billede Tago Juniormester
15. august 2012 - 09:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Advisering af mails

Outlook 2010, Windows 7

I min outlook har jeg flere mailadresser og bl.a. en fælles postkasse, og det er lidt af et problem at jeg bliver adviseret hver gang der kommer en mail til denne postkasse.
Jeg har så slået advisering fra, men vil naturligvis gerne adviseres når der komme mail til min 'private' postkasse.

Kan det på nogen måde lade sig gøre? Og i givet fald, hvordan?
Avatar billede supertekst Ekspert
15. august 2012 - 10:03 #1
Hvordan forstiller du dig denne "private" advisering?
Avatar billede Tago Juniormester
15. august 2012 - 10:21 #2
Fuldstændig som det kører pt, dog uden advisering fra de ekstra postkasser.

http://www.arthur.at/Unavngivet.jpg
Avatar billede Tago Juniormester
20. maj 2013 - 18:50 #3
spørgsmål opgivet