Avatar billede WPCS Nybegynder
13. august 2012 - 16:09 Der er 1 løsning

Meddelsesfiltre virker ikke i Thunderbird

Filtrene virker kun nogengange, kun delvist eller slet ikke!

Som mange andre har jeg været i tvivl om hvordan et filter skulle oprettes korrekt men fandt frem til flg.

Opret nyt filter -> Filternavn (Facebook)
Fra -> indeholder -> @facebookmail.com
Meddelsestekst -> indeholder - Facebook
Fra -> er -> notification+kr4m2rn4qg2r@facebookmail.com
Til -> indeholder -> @facebookmail.com

Men selvom jeg har sagt Kør nu sker der ingenting

Sidder på en Macbook Pro (OSX 10.6)

Jeg overvejede at skifte til Opera, men der kna jeg ikke finde ud af at importere mine mails fra Thunderbird. Jeg kan ikke finde stien (benjaminwulff-Bibliotek) Jeg kan godt finde Bibliotek men der er hverken en mappe der hedder Thunderbird eller Mozilla
Avatar billede WPCS Nybegynder
13. august 2012 - 16:31 #1
Undskyld undskyld undskyld!!!

Prøvede mig med version 13.0 da 14.0 var en betaudgave og derfor kunne være årsag til problemet!
Men nej - det samme gjorde sig gældende i version 13.0!!

Det kunne ikke være rigtigt, tænkte jeg og gik ind og læste alle kombinationsmulighederne og....
Lige for øjnene stod det der:

Match ALLE de følgende - Match ÈN af følgende - Match ALLE meddelelser!

Og den skulle selvfølgelig sættes som den 2. mulighed! Men den stod som 1. mulighed som standard!

Beklager min dumhed!