Avatar billede brasso Forsker
09. august 2012 - 13:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

E-Mail i Windows XP?

Hej
Min bror har indtil for nylig haft TDC som udbyder, og har derfor en TDC E-mail adresse. Han er nu skiftet til fiber. Han ønsker ikke at betale for at beholde hans TDC E-mail, ej heller at oprette en hos fiber udbyderen. Jeg/vi overvejer så, hvad den bedste løsning er. Da han kører med Windows XP, er Windows Live Mail udelukket, så vidt jeg kan se på Microsoft's hjemmeside.
Vi veil gerne oprette en E-mail adresse på en online service, så han ikke er afhængig af udbyderen, men samtidig skal E-mail kunne sendes og modtages via Microsoft Outlook Express eller Outlook. Så vidt jeg er informeret lukkes Hotmail, og bliver til Live Mail, så Hotmail kan ikke bruges. Kan en gmail konto styres via Outlook Expres/Outlook, og hvorda sættes det op?
09. august 2012 - 13:19 #1
...Kan en gmail konto styres via Outlook Expres/Outlook, og hvorda sættes det op? ...
JA ...

http://support.google.com/mail/bin/answer.py?hl=en&answer=77661
Avatar billede claes57 Ekspert
09. august 2012 - 13:52 #2
hotmail bliver til outlook.com - live-mail udgår sikkert også.
Avatar billede brasso Forsker
09. august 2012 - 15:46 #3
Hej karise_larry
Takker. Det prøver jeg lige i weekenden.
Avatar billede brasso Forsker
26. august 2012 - 11:06 #4
Karise-larry
Og vi fik sat en regel om med autosvar osv. så TDC kontoen snart kan lukkes. Det virker- Lægger du lige et svar, så tråden kan lukkes?
Tak for hjælpen.
27. august 2012 - 18:42 #5
Ping...
Avatar billede brasso Forsker
27. august 2012 - 23:01 #6
Pong :-)