Avatar billede box2send Nybegynder
05. august 2012 - 17:24 Der er 5 kommentarer

Hjælp til hjemmeside

Vi søger en person, som kan hjælpe os med at lave rettelser på vores hjemmeside.

Siden hedder Box2send.com.

For mere information henvendelse på info@box2send.com eller 51225212.

Løn efter aftale.
Avatar billede pstidsen Novice
05. august 2012 - 18:16 #1
Hvad kræver jobbet? Hvad skal ændres?
Avatar billede box2send Nybegynder
06. august 2012 - 01:11 #2
Hej..

Det vi har brug for er en, som kan lave mindre ændringer, når vi har brug for det.

Lige nu er det at gøre siden mere brugervenlig - færre felter at udfylde for kunden.
Avatar billede pstidsen Novice
06. august 2012 - 13:54 #3
Men hvilke sprog er nødvendige?
Avatar billede box2send Nybegynder
06. august 2012 - 19:11 #4
Dansk og engelsk.
Avatar billede pstidsen Novice
06. august 2012 - 19:31 #5
Når jeg spørger om sprog, så mener jeg HTML, CSS, PHP eller noget helt fjerde? Jeg vil gerne gøre det, men jeg er ikke så erfaren, så kan kun HTML, CSS og en smule PHP. Derfor kan jeg ikke gøre det, hvis det er ændringer i f.eks. MySQL.