Avatar billede Dan Hansen Juniormester
01. august 2012 - 23:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Baggrundfarve på nyhedsmail i gmail?

Jeg er løbet ind i lidt problemer.
Jeg prøver at få mine nyhedsmails til at se ens ud, eller bare blive vist rimelig korrekt, i gmail, hotmail, outlook 2007/2010, men det viser sig svære end som så.

Jeg har denne kode, og det resultere i et fint resultat i Outlook og hotmail, men GMAIL driller - for min baggrundsfarve forsvinder :(

Nogen der kan hjælpe?

<style type="text/css">
body {
    background-color: #000000;}</style>
<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="100%">
    <tbody>
        <tr align="center">
            <th>
                <table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="750">
                    <tbody>
                        <tr>
                            <th scope="col">
                                <blockquote>
                                    <p>
                                        TOPLOGO HER</p>
                                </blockquote>
                            </th>
                        </tr>
                        <tr>
                            <th scope="col" span="" style="color: #d3d3d3">
                                <table align="center" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="700">
                                    <tbody>
                                        <tr>
                                            <th align="left" scope="col" style="color: #ffffff">
                                                <p>
                                                    Her kan du skrive hvad du vil - bla bla bl.</p>
                                                <p>
                                                    Det kunne blive en rigtig s&aelig;llert.</p>
                                            </th>
                                        </tr>
                                    </tbody>
                                </table>
                            </th>
                        </tr>
                        <tr>
                            <th scope="col" span="" style="color: #d3d3d3">
                                EVT BUND LOGO HER, FX SIGNATUR BILLEDE</th>
                        </tr>
                        <tr>
                            <th scope="col" span="" style="color: #ffffff">
                                DIN BUND TEKST HER - ADRESSE MM.</th>
                        </tr>
                    </tbody>
                </table>
            </th>
        </tr>
    </tbody>
</table>
Avatar billede DeeDawg Nybegynder
02. august 2012 - 05:39 #1
Når vi taler nyhedsbreve i HTML format, bør du kun benytte dig af inline styling. Sæt evt. baggrundsfarven for din tabel istedet. :)
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
18. oktober 2012 - 14:54 #2
det virker så heller ikke altid i alle klienter... tag pokker i deres forskellige måder at fortolke :(...

Lukker denne - vi har overladt dette til andre.