Avatar billede karlenheim Nybegynder
01. august 2012 - 22:16 Der er 5 kommentarer

Gendannelse til fabriksindstillinger

Hej Eksperter :)

jeg har en DELL XPS med windows 7. som jeg gerne vil have cleanet, nu når jeg skal starte på en ny uddannelse.

Jeg har hørt lidt om at man kan gendanne til fabriksindstillinger, men hvordan gør man? Jeg har været inde og kigge på tidligere gendannelsespunkter men ingen er relevante.

Kort sagt, alt skal væk, selvfølgelig ikke selve styresystemet ;)
01. august 2012 - 22:50 #1
Velkommen til E. ...

Er den født / købt med WIN7 ?

...gendanne til fabriksindstillinger... - så bliver ALT slettet (Incl. dine egne filer) og SYSTEMET lagt ind igen ...

...gendannelsespunkter... - så bliver SYSTEMET 'spolet' tilbage til tidligere tidspunkt UDEN at dine egne filer bliver påvirket...
Avatar billede karlenheim Nybegynder
01. august 2012 - 22:59 #2
Tak for det :)

Ja den er født med Win7

Ja det denne løsning med at gendanne til fabriksindstillinger, Jeg leder efter.

How to?
Avatar billede DellLytter Nybegynder
02. august 2012 - 13:59 #4
Hej

Jeg hedder Karina, og arbejder hos Dell.

Det virker som om linket i den tidligere post, ikke virker ordentligt, så her er et link til en guide: http://support.euro.dell.com/support/topics/global.aspx/support/kcs/document?c=dk&cs=dkdhs1&l=da&s=gen&docid=DSN_62A668E1C3A0857AE040AE0AB8E12942&isLegacy=true

Jeg håber denne kan hjælpe dig.

// Karina
Avatar billede karlenheim Nybegynder
02. august 2012 - 15:06 #5
Hey :)

Jeg fandte ud af det, jeg trykkede bare F8 da min pc startede op, derefter gav det sig selv :) Tak for hjælpen!