Avatar billede kb5220 Nybegynder
31. juli 2012 - 21:38 Der er 2 kommentarer

Kan du programmere en online webcam løsning?

Hej Eksperter!

Jeg står og skal bruge en online webcam løsning.

Da denne løsning vil køre på et website, ser jeg helst at vi undgår Flash (Hvis det da er muligt?)
I stedet for kunne vi fokusere på java!

Løsningen skal fungere som en slags chat: Altså med live webcam stream, tekstchat, fildelingen o.lign.

Så hvis du er hardcore programmør og har lavet lignende løsninger,
ser jeg meget gerne at du skriver en privatbesked til mig for ydeligere information.

(Jeg HAR haft dette opslag slået op på Amino Freelancer, dog uden at finde den rette person.
Så nu prøver jeg lykken her.)

Med venlig hilsen
Lasse
02. august 2012 - 18:40 #1
HEJ,

Hvis du søger på internettet kan du finde GRATIS overvågningsprogrammer skrevet i C, C++, Delphi mm. som med minimum af besvær kan implementeres på en Webside og da har du online-funktionen...

Kristian

PS: Søg på SURVEILANCE
Avatar billede conrado Nybegynder
07. august 2012 - 16:20 #2
Hi ,
  We are a small team of software programmers . we have a company in here in kbh.
  we have done a system for video conferencing , you can view it in here : http://wideplug.com/videoconferencing/ .
  pls let me know asap, so that if we agree we can discuss more details on the requirements.
cheers,
ronplex