Avatar billede oesterdal Nybegynder
28. juli 2012 - 17:43 Der er 1 kommentar

Lyd virker ikke når HDMI sættes til

Hej (:

Lyden på min computer "forsvinder" når jeg tilslutter den til mit tv via HDMI. Billedet virker fint, men kan overhovedet ikke få lyden til at virke! og lyden skal ikke køres via HDMI'et, men gennem mit anlæg.
Har haft lyden til at køre gennem HDMI'et før, og er bange for at jeg har fucket op med nogle indstillinger på computer, og det måske er det der gør at der overhovedet ikke er nogen lyd når jeg bruger HDMI'et..
Har Windows Vista Home premium.. ved ikke hvilke oplysninger i eller vil have?

Håber der er en eller anden derude der kan hjælpe mig! (:
Avatar billede TobiasRishoej Nybegynder
29. august 2012 - 22:28 #1
Du kan da ikke få lyden gennem computeren og ud i dit anlæg når der ingen forstærker sidder i computeren. Men umiddelbart vil jeg mene at du skal gå under dine lydindstillinger hvor du kan vælge om lyden skal komme ud gennem computer, Tv eller anlæg :-)