Avatar billede Roneklindt Novice
23. juli 2012 - 15:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Word Hotmail

Min kæreste sidder og laver eksamensopgave hos sin mor.
Hun ringer så til mig og for at få mig til at sende et dokument til hendes hotmail.

hun så sit Word dokument og begynder at skrive. Efter 3 timer trykker hun på den lille blå diskette for at gemme, trykker luk.

Nu vil hun så åbne det igen og råber
HVOR ER DET GEMT!?

Nogle som kan hjælpe her ?
Avatar billede claes57 Ekspert
23. juli 2012 - 15:55 #1
samme sted, som det blev hentet fra - dvs typisk i en hotmail-cache mappe på maskinen.
I stifinder kan man trykke på F3 og søge efter dok (navn / indholdsord)
Avatar billede pstidsen Novice
23. juli 2012 - 16:46 #2
Åben et andet vedhæftet dokument og tryk Gem som. Se hvilken placering det er.
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2012 - 17:03 #3
Hvis jeg forstår det rigtig, din mor har læst dokumentet i WORD efter det er blevet download'et. Som ligger iDokumenter i stifinder. Men hvorfor skulle man dog der ind !!

Åben WORD klik på Office knappen, øverst til venstre, og åben ( eller Åbn, WORD 2007 )
http://imageshack.us/photo/my-images/84/image009vn.png/

Men det afhænger af hvor WORD er indstillet til at gemme !! Mit WORD er indstillet til at gemme på en anden destination end den WORD som standart er sat til.

Klik på Office knappen derefter nederst til højre på "Word indstillinger"
http://imageshack.us/photo/my-images/96/image010tv.png/

klik på Gem ( dobbel klik på billed ) for at se hvor din mors dokumenter er gemt i WORD
http://imageshack.us/photo/my-images/20/image008ni.png/
Avatar billede Roneklindt Novice
08. august 2012 - 21:47 #4
Jeg fandt det aldrig