Avatar billede kaspertoftbraun Nybegynder
19. juli 2012 - 16:41 Der er 1 kommentar

Dygtig og erfaren appudvikler søges!!!

Hej,

som set søger jeg en Appudvikler, som bliver en samarbejdspartner til et app jeg tror 100 % på.
Du skal kunne udvikle et spil som f. eks. subway surfer, altså et 3d spil.

Om du er ung eller ældre betyder intet.

Vi deler selvfølgelig indkomsten 50%

Jeg står for noget af designet, al markedsføringen, musik til appet og alt det andet.

Sen mig en mail på kasper@ehandballmanager.com for at høre mere.

Mvh

Kasper
Avatar billede kaspertoftbraun Nybegynder
19. juli 2012 - 20:29 #1
Bump