Avatar billede 8718 Juniormester
16. juli 2012 - 18:25 Der er 1 løsning

Exchange Servier / Office 365

Efter MicroSoft flyttede vores løsning til Office 365, har vi haft problemer med at arbejde i en tilknyttet postkasse.

Dels 'låser' systemet, og når der er hul igennem, så kan vi kun se mails, hvis vi sorterer indbakken efter datofeltet.

Sorterer vi efter kategorier, opfølgningsflag, forfaldsdato e.lign, så ser det ud til, at indbakken er tom (et ønske scenarie, hvis den vitterlig var tom :-) - men det er den ikke).

Andre der har oplevet den problemstilling?
Avatar billede 8718 Juniormester
12. januar 2013 - 00:23 #1
lukker
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester