Avatar billede jdann Mester
14. juli 2012 - 13:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Konverter pst. fil til vCardfil

Hejsa
Kan nogle kloge hjælpe mig ?
Ville eksporte mit adressekartotek til min webmail ( Stofa )
Havde overført adressekartoteket - pst fil - til en USB nøgle og ville så importere i webmailen herfra
Men i webmailen får jeg så besked om, at man kun understøtter vCardfil.
Kan man konvertere adressekartotekets pst.fil til vCardfil.
- og i givet fald hvordan gør man så det ?

Bruger Outlook 2003
Windows XP

Hilsen
Jørgen
Avatar billede ptj_11 Forsker
15. juli 2012 - 14:48 #1
Efter min bedste overbevisning kan det kun lade sig gøre for den enkelte kontaktperson.
Når du har kontaktpersonen åben, så kan du vælge at eksportere den til en vcard-fil.
Giver din stofamail dig ikke adgang til at importere en csv-fil?
/ptj_11
Avatar billede jdann Mester
15. juli 2012 - 17:04 #2
Tak for svar
Fandt program på nettet som koverterer pst. fil til vcardfil - MEN jeg kan ikke finde nogle som gratis konverterer mere end 5 filer.
Og så opstår noget mærkeligt - hvis jeg prøver dette som konverteres filer - kontaktpersoner, som er slettet.
JO min stofawebmail giver KUN adgang for vcardfil.
NÅ , men det bliver måske enden på det hele, at jeg må skrive kontaktpersoner manuelt ind i Webmail enkeltvis

Jørgen
Avatar billede ptj_11 Forsker
15. juli 2012 - 20:20 #3
Ikke helt forstået. Bliver der genskabt nogle slettede kontaktpersoner, når du anvender programmet?
Og hvad hedder det?
/ptj_11
Avatar billede jdann Mester
15. juli 2012 - 21:16 #4
Programmet hedder: PCvita software - www.vcardmagic.com
Jep - dette program er downloaded og brugt - men det konverterer som sagt kun 5 kontaktpersoner ( ellers skal du købe programmet )
Af de 5 der blev konverteret var de 2 kontakter som jeg har slettet i mit Outlook 2003 for ca. ½ år siden.
Jørgen
Avatar billede ptj_11 Forsker
15. juli 2012 - 22:12 #5
Meget godt klaret.
/ptj_11
Avatar billede jdann Mester
30. juli 2012 - 11:33 #6
lukker spørgsmålet -------------