Avatar billede hkprofil Forsker
08. juli 2012 - 08:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Backup af kalender

Jeg har netop, som jeg har gjort "100" gange før, taget backup af min kalender i Outlook 2007. Lige efter fik jeg flg. fejlmedd.: "Denne informationstjeneste er ikke blevet konfigureret. Vælg en eksisterende fil, der skal konfigureres, eller opret en ny fil". og erfarede, at jeg ikke kunne se min Opgaveliste. dog kunne jeg se "opgaver" men layout var helt ændret? Skal jeg gøre noget for at sikre mig, eller er det bare et spørgsmål om at "tilpasse" kolonnerne igen? Kan nogen hjælpe? Jeg bruger Windows 7. Mvh
Avatar billede ptj_11 Forsker
08. juli 2012 - 23:16 #1
Start med at tage en kopi af din Pst-fil.
Når den er gemt et sikkert sted, så genopretter du din opsætning og prøver at lave en backup igen.
Lad os høre resultatet.
Hvis det ikke fungerer, og der evt.er opstået fejl i din kalender, så har du din backup af pst-filen.
/ptj_11
Avatar billede hkprofil Forsker
10. juli 2012 - 10:04 #2
Jeg gjorde som du anbefalede. Genoprettede loyout så godt jeg kunne og tog ny backup - og denne gang var der ingen problemer. TAK for hjælpen, send venl. svar :-)
Avatar billede ptj_11 Forsker
10. juli 2012 - 16:34 #3
Det får du her.
/ptj_11