Avatar billede welsum Nybegynder
07. juli 2012 - 15:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows Installer virker ikke

Hej

Når jeg vil installerer en .msi fil får jeg en fejlmelding.
Programmet findes ikke på computeren eller det er beskadiet.
Har ledt med lys og lygten på nettet og på Microsofts helpbord uden held.
Ved det skal være Windows Installer 5 men kan ikke finde et downloadlink.
Nogen der kan hjælpe med en løsning?
Windows 7 på en Samsung laptop

Jens Erik
Avatar billede Wally1973 Praktikant
07. juli 2012 - 15:39 #1
Windows Installer 5 er som stadard inkluderet i Windows 7.
Måske du prøver at installere i fejlsikret tilstand eller fra en begrænset brugerkonto.

Husk på at Windows 7 administratoren ikke er administrator som sådan. Du skal typisk højreklikke på programmet og vælg kør som administrator for at få en rigtig administrator adgang.

Endelig kan det også være at du mangler at starte nogle tjenester for at installeren virker rigtigt.
Avatar billede welsum Nybegynder
08. juli 2012 - 07:36 #2
Problemet er desværre at Windows Installer er blevet beskadiget og jeg ikke kan finde et download som jeg kan installerer, eller en måde at reparere den på.
Alternativet er at geninstalleres Windows 7.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. juli 2012 - 11:14 #3
Avatar billede welsum Nybegynder
09. juli 2012 - 08:20 #4
Alle 5 metoder afprøvet, men desværre :(
Avatar billede welsum Nybegynder
09. juli 2012 - 10:52 #5
Løsningen blev en ny Windows 7 installation.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. juli 2012 - 15:37 #6
ok