Avatar billede henlot Juniormester
05. juli 2012 - 23:18 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne link i Outlook e-mail mere

Jeg kører office 2010 proff. og kan pludselig ikke åbne link i de e-mails jeg modtager. Jeg får beskeden: "Handlingen er blevet annulleret pga. begrænsninger på computeren. Kontakt systemadministratoren" Hvad er der galt?
Avatar billede vejmand Juniormester
05. juli 2012 - 23:23 #1
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. juli 2012 - 23:23 #2
du har sikkert installeret Crome eller Firefox så prøv dette fix
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;823301
05. juli 2012 - 23:52 #3
Har du - måske uden du har bemærket det - instaleret en 'alternativ' browser (Internet viser) i stedet for IE (InternetExplorer) ?

IE - Funktioner - Internetindstillinger - Programmer - Standard Webbrowser - [Benyt som Standard] ...

http://windows.microsoft.com/en-GB/windows7/Change-your-default-web-browser

---

Prøv at køre FIXIT
http://go.microsoft.com/?linkid=9726441
Avatar billede henlot Juniormester
06. juli 2012 - 12:55 #4
Jeg har ikke andre browsere på PC'en, men "Fix it" fra Microsoft hjalp.
Avatar billede henlot Juniormester
06. juli 2012 - 14:54 #5
Nej. Jeg prøvede faktisk at give dem til Karise_Larry, men de endte hos mig. Ved ikke hvordan jeg skal få dem tildelt???
Avatar billede vejmand Juniormester
06. juli 2012 - 14:17 #6
Hmmm, og derfor tager du så point tilbage????
Avatar billede Poko1 Ekspert
06. juli 2012 - 16:48 #7
henlot (16.167 point)  medså mange point burde du kende systemet
du fik a,llerede løsnin´gen i #2 så jeg syntes at du er med til at øddelægge et ellers godt system men held og lykke nmed dit liv du skal nok blive til noget :-((
Avatar billede vejmand Juniormester
06. juli 2012 - 16:49 #8
Husk altid at sende egne indlæg som kommentar, og ikke som svar.
Svar er til pointgivning, som tak for hjælpen.

Når problemet er løst, ber du hjælperen om at sende et svar, som du efterfølgende accepterer.

Det er for sent her, i stedet kan du oprette et spørgsmål med point til karise_larry, som jeg har gjort her: http://www.eksperten.dk/spm/883029
Avatar billede vejmand Juniormester
06. juli 2012 - 16:55 #9
poko1 >> Den Fixit du henviser til, er til problemer med links i Outlook Express og Word.

Det er ikke der spørger har problemer, og derfor også en anden Fixit som skal bruges. (Den fra karise_larry) :-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
06. juli 2012 - 17:28 #10
Samme fix gør nøjagtig det samme men du gør ikke andet end at sørge for at ingen gidder at hjælpe på eksperten mere og alle dine indlæg er kun  coppy paste Good look jeg gør det samme som
John Stigers
jeg nedlægger SGU min Proil
så efterhånden er der kun profiler som dig tilbage stakkels eksperten!
Avatar billede vejmand Juniormester
06. juli 2012 - 17:41 #11
poko1 >> At du er påståelig, er der ikke noget nyt i.
At du ikke har ret, er der heller ikke noget nyt i.
Hvis du vil prøve at narre os, er det nok en god idé ikke selv at levere beviserne på, at har uret.  :-)

Her er hvad dit fixit gør: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;823301

Her er hvad karise_larry's fixit gør:
http://support.microsoft.com/kb/310049

Og det er det sidste som løser problemet, som bliver beskrevet i spørgsmålet.  :-)
Avatar billede henlot Juniormester
06. juli 2012 - 18:11 #12
Hej Vejmand

Tak for hjælpen. Jeg har nu oprettet en "point til Karise_Larry" så han kan få sine point.

Hej poko1

Jeg vil undlade at kommentere på dine indlæg.........