Avatar billede mic1975 Nybegynder
03. juli 2012 - 19:25 Der er 1 kommentar

Fra Engelsk til Dansk i windows...

Hej alle...

Jeg har et windows xp-pro, men problemet er at det hele er på engelsk, jeg har fået lavet det om, med at kunne skrive æøå, når jeg går ind under, globussen, i kontrolpanelet,

Men når jeg går ind på start-menuen er det stadig på engelsk, selv hvis jeg gemmer eller Downloader noget, er det hele på engelsk..

Hjælp, hvor da gør man det hele på dansk....
Avatar billede Wally1973 Praktikant
03. juli 2012 - 19:39 #1
Du kan kun få hele XP til at blive dansk ved at reinstallere igen med en dansk Windows XP.

Du kan evt. gøre dele af Windows XP dansk ved at installere de danske versioner af opdateringer og programmer, men det bliver nogen gange lidt rodet i teksterne og nogen gange kan programmerne heller ikke lide at der kommer danske opdateringer til engelske programmer.