Avatar billede bas Forsker
26. juni 2012 - 17:21 Der er 1 løsning

Auto print af emails

Hej

Jeg har brug for meget hurtigt at kunne oprette en stabil løsning der automatisk udskriver vedhæftede PDF-dokumenter fra emails.
Jeg ved, at jeg måske vil kunne oprette en regel i Outlook 2003, men jeg er ikke helt sikker på, om det er vejen frem.
Jeg er begrænset af, at jeg ikke kan installere add-ons til Outlook, da vi kører via Citrix.

Er der nogen der har erfaringer med programmet Automatic Email Manager http://www.automatic-email-manager.com/ ?
Jeg har installeret det lokalt på en Windows XP PC.
Umiddelbart ser det ud til at virke, men vi oplever periodisk to problemer:

Ofte bliver den samme mail hentet ind i programmet to gange i træk og de vedhæftede PDF-dokumenter bliver dermed skrevet ud to gange. Det dur ikke.

Vi har også oplevet, at mails, som er blevet behandlet f.eks. et par dage tidligere, senere bliver behandlet endnu en gang.

Umiddelbart tænker jeg, at jeg måske kan løse ovenstående problemer ved at øge intervallet til f.eks. 3 minutter og sætte programmet til at slette mails fra serveren, når de er blevet behandlet.
Jeg har kontaktet supporten, men har ikke helt fået svar på, om det kan være løsningen.

Ellers nogen bud?
Hvis nogen kan foreslå et tilsvarende program i samme prisklasse, der desuden 100% understøtter Exchange, vil jeg også gerne høre om det.

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Martin
Avatar billede bas Forsker
17. juli 2012 - 18:46 #1
Lukker.