Avatar billede micwar Mester
12. juni 2012 - 07:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tjek antal datoer og meld fejl

Hej
Jeg har brug for en makro som kan tjekke celler for et hvis antal datoer og melde fejl hvis den antallet ikke passer.
Datoerne er i kolonne A og nedafter
Der skal være min. 5 datoer f.eks 12-06-12 hvis der kun er 4 skal den melde fejl ved måske at vise de datoer som ikke opfylder reglen.

Håber det er info nok ellers skriv.
Avatar billede lordnelson Seniormester
12. juni 2012 - 10:48 #1
Hej
Undrer mig over at spørgsmålet ligger i visualbasic.net , da' det lyder som om det er i Excel , altså VBA ?
Avatar billede micwar Mester
12. juni 2012 - 10:51 #2
Det er da også en fejl, opretter den på ny.
Avatar billede lordnelson Seniormester
12. juni 2012 - 10:59 #3
Er det korrekt forstået at den skal kører igennem kolonne a , se på hvad der er i cellen, markere den hvis den ikke opfyller kravet ? i så fald hvad er kravet ? er det kun med 2 ciffer i årstal ? som i dit eksempel!
Avatar billede micwar Mester
16. juni 2012 - 07:14 #4
Lukker tråden. Den er på at finde på Visual basic.