Avatar billede ibwca Nybegynder
11. juni 2012 - 07:15 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

restore af systam

Jeg har hørt man kan få et system . der når man lukker computeren , fjerner alt hvad der er sket ( download , nyopsætninger ) kort sagt alt
Måske er det ikke det rigtige sted , men hvor så ????
Avatar billede montago Praktikant
11. juni 2012 - 09:01 #1
Jeg ved man kan få hardware som sørger for det, ved bare ikke hvad det hedde eller hvad du skal lede efter.

man har ku få det i over 10 år....

og ellers ku man måske lave samme setup med Windows7 Enterprise eller Ultimate som kan boote på VHD, med et script kan du oprette en ny differencing disk hver gang man booter...
Avatar billede ibwca Nybegynder
11. juni 2012 - 09:53 #2
Undskyld men det er software.  jeg har en gang for ca 5 - 6 år siden sat det på en computer
Avatar billede montago Praktikant
11. juni 2012 - 10:05 #3
WTF !!!

Hvis du selv har installeret det må du da selv vide hvad produktet hedder...

hvorfor spørger du så ?
Avatar billede foodear Praktikant
11. juni 2012 - 10:52 #4
Avatar billede foodear Praktikant
11. juni 2012 - 10:53 #5
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
11. juni 2012 - 11:05 #6
Steadystate fra Microsoft. Det er gratis, desværre udvikler de ikke på det mere. Men der kan du lukke ned for hvad brugerne kan, og du kan sætte det op til at overskrive eventuelle ændringer.
Avatar billede jensenjs Juniormester
11. juni 2012 - 12:16 #7
Det hedder Deepfreeze
Og er fra faronics.com
Avatar billede ibwca Nybegynder
11. juni 2012 - 16:37 #8
det er installeret på en maskine med brugernavn og jeg kan ikke huske koden (65 år)
Avatar billede ibwca Nybegynder
11. juni 2012 - 17:05 #9
jeg har virkeligt gravet kan det være steadystate.exe
Avatar billede ibwca Nybegynder
13. juli 2012 - 07:39 #10
jeg kom selv med det rigtige svar