Avatar billede dannyhare Nybegynder
11. juni 2012 - 03:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Marker bestemt dag(e)

Hej ekperten

Jeg står og skal bruge noget simpelt kode til fremhævning af bestemt dato, i mit eksempel under en ferie periode, altså fra dato til dato skal en tekst være fremhævet:

Eksempel:

Ferieplan 2012:
Jan                                                                            9. juni - 11. august
Allan
Søren

Jan er markeret da hans ferie er begyndt, er det muligt at lave noget som er enkelt ?

Gerne programmeret i table, med navne til venstre og dato til højre med en padding på 10 begge sider.
Avatar billede montago Praktikant
11. juni 2012 - 09:04 #1
Jeg har lavet en hel portal til at håndtere folk som er på kursus som har afbrydelser/ferier hvor der konstant er markeringer af datoer...

Så ja det kan man godt.
Avatar billede montago Praktikant
11. juni 2012 - 09:11 #2
... det er dog ikke hel simpel kode.

der er tonsvis af SQL og en masse IF-THEN-ELSE som håndtere hvilken dag det er i dag og på den baggrund vise om en person er til steder eller på ferie.

Men det afhænger selvfølgelig af hvad muligheder man skal have.
Hvis du kun vil have et nutidigt billede som fortæller at nogen er på ferie i dag, men ikke viser fremtidige ferier. så er det en meget simpel opgave at lave.
Avatar billede dannyhare Nybegynder
06. marts 2013 - 18:44 #3
Løst