Avatar billede Lasse_Nielsen Nybegynder
08. juni 2012 - 16:10 Der er 4 kommentarer

Opdatere Driver På Asus Bærbar

Hej jeg har en asus k53b bærbar jeg får nogle fejlmeddelser på nogle driver til den mangler når jeg genstarter ´min com.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. juni 2012 - 19:41 #1
Hvilke drivere drejer det sig om?
Har du tjekket på deres hjemmeside og du kan finde dem?
http://support.asus.com/download/options.aspx?SLanguage=en&type=1
Alternativt kan du prøve SlimDrivers:
http://www.driverupdate.net/
Den til venstre der er gratis.
Avatar billede Lasse_Nielsen Nybegynder
09. juni 2012 - 00:00 #2
jeg ved ikk hva specifikt drivere det den kommer bare med fejl meddelser under opstart..
Avatar billede 220661 Ekspert
09. juni 2012 - 08:20 #3
Hvis du går i enhedshåndtering må du have gule anmærkninger.
Hvilke?

Husk at man skiver tilbage som kommentar, så længe der ikke er fundet en løsning på problemet.
Når man lægger et svar tidligt, kan andre hjælpere tro problemet er løst, og springer tråden over.
Avatar billede Lasse_Nielsen Nybegynder
09. juni 2012 - 10:51 #4
okay det skal jeg nok huske. jeg prøver det der og hvordan opdatere jeg dem..?