Avatar billede w13 Novice
08. juni 2012 - 13:06 Der er 1 løsning

Forslag til godt/nemt VPN-system?

Hej Eksperter

På mit arbejde har vi lige nu en SonicWall VPN og vi havde tidligere en Juniper VPN.

Ingen af disse har mine kolleger dog været synderligt glade for - vores nuværende SonicWall kræver alt for mange steps, før man kan begynde at tilgå sine filer, og det er slet ikke intuitivt.

Fx. er filerne lige nu sorteret i tilsyneladende tilfældig rækkefølge uden mulighed for at vælge alfabetisk, hvilket gør det noget kompliceret, når filerne allesammen hedder sagsnr. i rækkefølge.

Derfor er mit spørgsmål: Hvilke VPN-systemet har I bedst erfaring med? Hvad er nemmest og mest brugervenligt?

På forhånd mange tak!

Med venlig hilsen
Tobias
Avatar billede w13 Novice
11. juli 2012 - 11:38 #1
Lukker