Avatar billede asgerfd1 Nybegynder
06. juni 2012 - 09:11 Der er 24 kommentarer

Geninstallere win 7 PROBLEM

Hej. Jeg har et problem med mit win 7. Når jeg starter pc'en kommer der "windows stifinder svarer ikke" Også kommer den ikke videre. Jeg har prøvet alt, men intet virker. Så nu vil jeg gerne reinstallere det hele. Det gør jeg i start-kontrolpanel-system og sikkerhed-gendannelse, Også avancerede gendannelser og geninstaller windows. Jeg skal bruge en cd med win 7 på, men det har jeg ikke !!! min pc er 2 måneder gammel. Skal jeg købe nyt win 7 eller bestille en cd (hvis jeg skal bestille hvor??) eller kan jeg bare oplyse min serial til win 7 også får jeg filer jeg kan brænde ud eller? Jeg aner det ikke. Troede bare at man skulle oplyse sit serial ti win 7 på deres hjemmeside også fik man sendt en geninstallations cd. Hvad skal jeg gøre. Skal jeg betale for win 7 igen?????
Avatar billede asgerfd1 Nybegynder
06. juni 2012 - 09:12 #1
ps. Den kan ikke reinstalleres uden win 7 pc :( håber at jeg får nogle gode svar :D
Avatar billede asgerfd1 Nybegynder
06. juni 2012 - 09:15 #2
kan jeg bruge en reparereings cd som jeg lige har lavet fra en andet pc med win 7? eller en afbildning fra en anden computer?
Avatar billede asgerfd1 Nybegynder
06. juni 2012 - 09:24 #3
*ps. Den kan ikke reinstalleres uden win 7 cd :D
Avatar billede Quarks Nybegynder
06. juni 2012 - 09:43 #4
Nej, du behøver ikke at købe et ny win7. Du kan downloade, eller lånt fra en ven, win7 fra nettet or burge egen serial-key skrevet på bagsiden af computeren.
Avatar billede asgerfd1 Nybegynder
06. juni 2012 - 09:44 #5
okay jeg har en serial, men hvor skal jeg intaste den for at få de filer jeg kan brænde ud på en cd??? hvor skal jeg indtaste den? kan du sende et link?
Avatar billede asgerfd1 Nybegynder
06. juni 2012 - 09:45 #6
og hvor kan jeg downloade?
Avatar billede Quarks Nybegynder
06. juni 2012 - 09:57 #7
Her er nogle: http://www.mydigitallife.info/download-windows-7-iso-official-32-bit-and-64-bit-direct-download-links/

Men du skal se hvilken version af win7 du hr - skrevet på bagsiden også. Når win7 er fuldt installeret, vil bede dig om at indsætte serial-key.
Avatar billede asgerfd1 Nybegynder
06. juni 2012 - 10:05 #8
det er home pemium
Avatar billede asgerfd1 Nybegynder
06. juni 2012 - 10:05 #9
kan man få det på dansk?
Avatar billede asgerfd1 Nybegynder
06. juni 2012 - 10:07 #10
har du skype (kun hvis du vil hjælpe) jeg har virke lig brug for noget hjælp ;(
Avatar billede Quarks Nybegynder
06. juni 2012 - 10:33 #11
Ked af jeg ikke på skype i øjeblikket. Du kan installere engelsk version og dereffter ændre dansk. Du kan installere fra en USB også ved af følge disse enkle trin.: http://www.pcworld.com/article/248995/how_to_install_windows_7_without_the_disc.html
Avatar billede asgerfd1 Nybegynder
06. juni 2012 - 12:11 #12
okay, men hvordan gør man det til dansk og kan man ikke bare bruge en afbildning fra en anden computer?
Avatar billede asgerfd1 Nybegynder
06. juni 2012 - 12:28 #13
og hvor kan jeg købe en win 7 cd? (jeg tænker på hvor jeg intater min serial key også så skal man kun betale for fragt)
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. juni 2012 - 13:19 #14
1. Hvilken PC (mærke, bærbar eller stationær)
2. Hvis bærbar, har den sikkert en partition med OS
3. Du kan brænde en sikkerhedskopi og installere derfra
Avatar billede asgerfd1 Nybegynder
06. juni 2012 - 13:35 #15
bærbar

ja men der er en fejl i windows 7. så jeg skal have det på en disk :D
Avatar billede asgerfd1 Nybegynder
06. juni 2012 - 13:39 #16
men det jeg helst vil have er et link til en hjemmeside hvor man kan købe win 7 cd'en. Altså hvor jeg skal intaste mit serialkey også kan jeg få sendt win 7 cd'en til mig. Men anden hjælp er også dejligt (hvis det virker)
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. juni 2012 - 13:55 #17
Der findes ikke sådan et link. Jeg prøver at hjælpe, men så må du svare på mine spørgsmål. Hvad er det for en bærbar? Du kan formodentlig trykke på en af F-tasterne under opstart (F10, F11, F12).
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. juni 2012 - 13:57 #18
Hopper af tråden. Held og lykke.
Avatar billede asgerfd1 Nybegynder
06. juni 2012 - 14:02 #19
hvorfor hopper du af? vil du ikke hjælpe ;(??
Avatar billede asgerfd1 Nybegynder
06. juni 2012 - 14:04 #20
det er en asus en af de nye modeller. Den har home premium.
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2012 - 16:17 #21
kik i Post
Avatar billede 220661 Ekspert
06. juni 2012 - 17:36 #22
Du har en tjeneste du måske skal deaktivere.
Jeg prøver lige at finde den tråd jeg hjalp i.
Kan du starte i fejlsikret tilstand?
Avatar billede 220661 Ekspert
06. juni 2012 - 17:37 #23
Avatar billede 220661 Ekspert
06. juni 2012 - 17:38 #24
læs indlæg #7 i tråden.