Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2012 - 20:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Netkort

Hej alle sammen.

Er der nogle der kan råde mig til hvilket netkort jeg skal have i min computer.

Mit gamle netkort, Intel WiFi 5100 AGN, er desværre brændt sammen og leder derfor efter et nyt.

Det nye netkort er til en Dell Studio 1555 med Win7.

Er der nogen der har et godt forslag? Smid et link! ;)
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2012 - 21:20 #1
hej vad hedder din  pc i alt  ???
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2012 - 22:14 #2
#1 Hvad mangler du mere af navn? Kan du specificere det lidt?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
03. juni 2012 - 22:16 #3
Hej.
Det var en kedelig en, hvis dit mini-PCIe WiFi-kort virkelig ER futtet af; men er du helt sikker på at det er dødt? Det simpleste vil jo nok være at vælge en USB-løsning.
M.v.h.
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2012 - 22:23 #4
#3 - Jeg er rimelig sikker på at det ikke fungere som det skal længere. Er der en måde man endeligt kan tjekke om det fungere?

Har prøvet forskellige ting omkring at få forbindelse, men hver gang bliver der lavet en fejlmeldning og forbindelsen bliver ikke oprettet.

Dog har jeg været 'heldig' et par gange, hvor computeren godt har kunne fange forbindelsen, men kort tid efter smidt mig af.

Altså bare en USB-adapter? :)

Har fået et tilbud fra en IT ekspert, nyt netkort og en rensning af computeren for lige omkring 1000,-.
Men det synes jeg ikke selv kan gå.

Ved du om det er svært selv at montere et nyt netkort?