Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2012 - 22:15 Der er 6 kommentarer

den rigtige format.

hvordan får man egentlig sine film der ligger på sin computer, til at få den rigtige foramt.

det er fordi jeg har nogen film til at ligge på min computer, som jeg gerne vil streamer direkte på mit tv, men den siger, at den ikke understøtter filformaten.

Jeg er ret sikker på at jeg har fået konverteret selve filmen om til den rigtige format, men kan lyden have noget med det at gøre?
Avatar billede pstidsen Novice
30. maj 2012 - 22:45 #1
Hov du har da hvis nogle åbne spørgsmål du skal have fulgt op på/uddelt point/lukket: http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/mikedk64

I øvrigt har ud allerede et åbent spørgsmål om dette emne: http://www.eksperten.dk/spm/958332 så dette spørgsmål er faktisk ikke tilladt.

Ydermere har du ikke udloddet nogle points for dette spørgsmål hvilket også er dumt, mærkeligt og en uskik.
Avatar billede detziaw Nybegynder
30. maj 2012 - 23:01 #2
Hvilke formater har du prøvet, og hvilke formater skulle fungere på dit TV?
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2012 - 23:06 #3
altså jeg har to forskellige film på min computer. de er begge to i mp4, men det er kun den ene der virker
Avatar billede pstidsen Novice
30. maj 2012 - 23:08 #4
#2: Vi får intet ud af det hvis folk bare hjælper selvom han bryder reglerne på op til flere punkter.

#3: Gør som jeg siger i #1!
Avatar billede detziaw Nybegynder
30. maj 2012 - 23:27 #5
#4 Nu hjælper jeg ikke for at få noget ud af det, men fordi jeg har lyst til det, da det kan være andre kan få glæde af min viden, for det er jo gratis :-) Jeg vælger nu alligevel at prøve at hjælpe #0, da det ikke er mit job at sikre, at han overholder reglerne.

#3 Og du har konverteret begge film på nøjagtig samme måde?
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2012 - 23:53 #6
jep..

så forstår det sku ikke helt.