Avatar billede thomasmyg Nybegynder
29. maj 2012 - 23:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

digital signer macro

Jeg har et problem når jeg gerne vil signere en macro i et excel ark.
Jeg kan godt finde ud af og signere den, men når jeg så vil åbne arket igen, får jeg denne her fejl:
http://peecee.dk/upload/view/368550

Nogen der har en løsning?
Avatar billede store-morten Ekspert
29. maj 2012 - 23:26 #1
Mon ikke det er fordi din "Digital signatur" kun virker på den PC du har oprettet den på?

Ellers skal man hvis købe/godkendes, for at det hvirker på andre pcér.
Avatar billede store-morten Ekspert
29. maj 2012 - 23:27 #2
Gælder sikkert også i exchange 2003 ;-)
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
29. maj 2012 - 23:59 #3
Det var en mulighed, men nu er det sådan at jeg kun prøver på en pc, den samme som jeg signere macroen.
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
01. august 2012 - 17:48 #4
Jeg har snakket med danid og de siger at nemid ikke kan bruges til at signere filer og da det ikke er lykkes for mig må jeg tro dem.
Avatar billede store-morten Ekspert
01. august 2012 - 18:42 #5
NemId har vel heller ikke noget med "Digital signatur" af makroer at. gøre!
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
01. august 2012 - 19:05 #6
Altså nemid er jo en digital signatur, man kan jo fx. bruge nemid til at kryptere mail og digital signere mails.