Avatar billede koden Novice
24. maj 2012 - 10:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan man downgrade 2008 R2 datacenter

Jeg har installeret en 2008 R2 datacenter version ved en fejl.

Skulle være enterprise.

kan man downgrade den til enterprise uden at ominstallere den?

jeg arb. i et firma med aut. installationer og er blot kommet til at vælge datacenter istedet for enterprise.
men jeg har ikke en datacenter licens men masser af enterprise licenser :-)
Avatar billede montago Praktikant
24. maj 2012 - 17:49 #1
Det ser ikke ud til at Microsoft har lavet "anytime upgrade" i Windows 2008, som de har i Windows 7 og Vista :(

funktionen findes i hvert fald ikke inde i "Computer" egenskaber

jeg tror du skal igang med installations dvd'en igen..
Avatar billede koden Novice
24. maj 2012 - 19:20 #2
tak..er allerede i gang :-)
send svar
Avatar billede Wally1973 Praktikant
24. maj 2012 - 23:17 #3
Som regel er det bare licens-nøglen der skal skiftes i de nyere versioner af Windows.
Dette kan ofte gøres under aktiveringen.
Avatar billede koden Novice
31. maj 2012 - 11:43 #4
nej skift af licens til enterprise virkede ikke... den passer ikke til denne windows version får jeg at vide.
Avatar billede montago Praktikant
31. maj 2012 - 11:48 #5
#1