Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2012 - 16:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Picture Viewer

Hej
Ja nu er jeg jo nødt til at forsøge med Visual Basic 2010, da VB6.0 jo stort set er lukket ned.
Derfor har jeg købt Sams Teach Yourself Visual Basic 2010, og nu vil jeg gerne skrive "Picture Viewer", det er da gået sådan nogenlunde, men når jeg klikker på Select Picture, går programmet ned i den mappe - som den skal - hvor billederne ligger, men den viser kun BMP Filer, jeg ville jo gerne have, at den også viset, eller som det eneste viste jpg filer.
Jeg har åbnet OpenFileDialog og i dennes Properties har jeg skrevet"Windows Bitmaps|*.BMP|JPEG Files|*.JPG
Hvad gør jeg forkert?
m.v.h.
Ole
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2012 - 11:03 #1
Hej
Er dette en forkert gruppe til Visual Basic 2010, hvis det er, er der så nogen der kender et forum, hvor det er bedre.
Jeg er noget forundret over, at der ingen er der har kommenteret eller haft et svar.
M.v.h. og god weekend
Ole
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2012 - 09:26 #2
Jeg forsøger at lukke dette spørgsmål.
Jeg kommer til at give mig selv point.
Er dette måden.
m.v.h.
Ole