Avatar billede juliemusen Nybegynder
15. maj 2012 - 22:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hvorfor er baggrund i <form> pludselig blevet sort

Hejsa.

Det er vildt mærkeligt. Jeg har kopieret nogle af mine servlets, jsp mapper osv og importeret dem i eclipse på en anden computer. Tingene virker fint, men baggrunden i mine forms er pludselig blevet sort. Også når jeg opretter en ny form i et nyt projekt. Jeg har ikke styles noget nogle steder med css eller noget.

Nogen der ved hvorfor det lige pludselig er sket?
Avatar billede juliemusen Nybegynder
15. maj 2012 - 22:45 #1
Jeg har lige taget et billede af det:

http://postimage.org/image/wfmzf4w79/
Avatar billede kjeldsted Novice
16. maj 2012 - 00:33 #2
Og det er også sort hvis du åbner siden i en browser?
I så fald må der jo uden tvil være et sted hvor baggrunden er sat til sort. Men det kan vi ikke fejlfinde på uden at have noget kode.
Avatar billede juliemusen Nybegynder
16. maj 2012 - 00:45 #3
Hejsa.

Tak for svaret. Jeg prøvede lige i browseren, og der er det hvid. hhmm sært??
Avatar billede kjeldsted Novice
16. maj 2012 - 00:54 #4
En bug i din editor.
Avatar billede kjeldsted Novice
16. maj 2012 - 00:58 #5
Du kunne jo evt. skrive om fejlen til dem der her udviklet editoren. De burde have en support mail hvor sådanne fejl kan indrapporteres. Eller et forum hvis det er et større firma.
Men generelt skal man altid se siden i en "rigtig" browser da, de der, indbyggede i editors ikke er specielt gode altid.
Avatar billede juliemusen Nybegynder
16. maj 2012 - 01:04 #6
Det må være noget andet end en bug. Det er eclipse jeg bruger når jeg får fejlen.
Avatar billede kjeldsted Novice
16. maj 2012 - 01:10 #7
Hvis filen vises korrekt i en browser, kan det vel ikke være andet end en fejl i den browser hvor baggrunden er sort? Det er vel meningen at den browser skal vise siden som den vil komme til at se ud. Med mindre at det er en eller anden feature der er tilføjet, hvor det betyder at man skal være opmærksom på et eller andet.
Men jeg kender ikke selv til Eclipse, så jeg kan ikke fortælle dig hvad meningen i så fald skulle være med at lave baggrunden sort på et input.
Avatar billede juliemusen Nybegynder
19. maj 2012 - 19:02 #8
Jeg tager pointene her igen. Der kom desværre ikke nogen løsning på det.