Avatar billede Bjarne-Korngaard Nybegynder
13. maj 2012 - 13:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Automatisk afspilning er blank når jeg tilslutter digitalt kamera

Hej jeg prøver at hjælpe min mor med et problem

Automatisk afspilning er blank når jeg tilslutter digitalt kamera. Det har virket før, men min mor ved ikke hvornår den er holdt op med at virke eller hvilket program der kan have været årsag.

Se dette billede https://www.dropbox.com/sh/gfffqk584ugzm6i/qz9tx2dSPF/Diverse/Automatisk-afspilning.jpg

Jeg har forsøgt med egenskaber for flytbar disk(digital kamera) men kan ikke gendanne standarder.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. maj 2012 - 16:22 #1
Hvis du går i denne computer og finder der hvor kamera befinder sig og vælger egenskaber. Der kan du vælge et punkt der hedder automatisk afspilning og vælge hvilken handling der skal foretages når pågældende enhed tilsluttes.
Er det det du har forsøgt?
Avatar billede 220661 Ekspert
31. maj 2012 - 08:55 #2
Kan vi få en tilbagemelding?
Avatar billede Bjarne-Korngaard Nybegynder
12. juni 2012 - 22:50 #3
Ja beklager det sene svar.

Ja det er det jeg har forsøgt. Der kommer ingen muligheder jeg kan vælge som du kan se på billedet :(
Avatar billede Bjarne-Korngaard Nybegynder
11. oktober 2012 - 10:10 #4
Mit problem er ikke blevet løst. Jeg har lært at leve med det.